WORD BINNEN 5 DAGEN CHEESEMASTER
WORD BINNEN 5 DAGEN CHEESEMASTER


word lid van de groene winkelkar

Online omgeving met community

Verbinding tussen bewuste boeren en bewuste consumenten

Lidmaatschap De Groene Winkelkar

Boerderijbeleving:

Ben je een nieuwsgierige consument die verlangt naar een diepgaande verbinding met de bron van je voedsel?


Stap in de wereld van boerderijbeleving ontdek het verhaal achter je favoriete producten.


Leer de boeren kennen, begrijpen waarom ze met passie werken en deel uitmaken van een beweging die voedsel en landbouw op een waardevolle manier waardeert.


Het eerlijke verhaal van het bestaan van de boerderijen die vanuit passie iets goed doen voor een groenere planeet, meer biodiversiteit, hoger dierwelzijn, beter klimaat en vooral voor jouw gezondheid.

Waarom zou je lid worden?

Voordeel 1 - Verbinding

Jij als consument komt in contact met innoverende, vooroplopende boeren. 
Jij als boer komt in contact met de innoverende, vooroplopende consument.


Samen ontdekken jullie wat er nodig is om elkaar te vinden.

Voordeel 2 - Expert

De experts helpen bij de vraagstukken waar jullie samen antwoord op willen hebben.


Denk hierbij aan : 

- Wat wil ik dat mijn boer produceert?

- Wat wil ik dat mijn consument betaalt?

Is het haalbaar en betaalbaar?

Voordeel 3 - Actie  

Eindelijk een app waarin je écht kan helpen.


Jouw bijdrage wordt omgezet in daadwerkelijke actie voor een groene planeet

Verandering en beweging is de oplossing voor de voedseltransitie

Wat zeggen anderen over het initiatief van Anita?

Rineke Dijkinga

O.a. auteur van het boek :


'Je brein vitaal, met elke hap een gezonde stap'.

"Een fantastisch initiatief. Het geeft eten weer een gezicht, haalt het uit de anonimiteit. Vanaf nu kan iedereen zien waar lokaal eten te koop is.

Mooi ook dat je bij DGW kunt selecteren op de waardes die voor jou het belangrijkst zijn als het gaat om voeding"

Michaël Wilde

Directeur Bionext


"Een cruciaal onderdeel van de noodzakelijke landbouw- en voedseltransitie is dat iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt.

Niet alleen boeren en beleidsmakers zijn aan zet maar de hele maatschappij.

Om deze beweging op gang te brengen moeten wij de consument veel meer op een transparante manier betrekken bij voedselproductie, want alleen zo maken wij de persoonlijke transitie van kosten naar waarden.

De Groene Winkelkar is een prachtig voorbeeld van hoe je de verbinding kan leggen".

Maak de verbinding, ontmoet experts en

kom in actie

Bekijk gegevens
- +
Uitverkocht